zondag 27 mei 2018

Een speciaal kleed voor een speciale meid!

Mira, mijn metekindje, is jarig!

Speciaal voor haar maakte ik een heel speciaal jurkje...  van 'Toverstof'!

Color Changing Tricot... dé rage voor deze zomer... Binnenshuis zijn enkel de zwarte tekeningen van insecten te zien... ga je buiten in de zon dan krijgen de beestjes kleur... De kids zijn er alvast zot van!

Afbeeldingsresultaat voor color changing stoffenAfbeeldingsresultaat voor color changing stoffen

Patroontje heb ik zelf getekend aan de hand van een bestaand jurkje.  Bij het oorspronkelijk kleedje was er een naad tussen de rok en bovenstuk... omdat ik het bij deze stof mooier dacht uit te komen heb ik het hier in één stuk getekend maar wel het 'zwier-effect' behouden.

Hals en armsgaten afgewerkt met elastische biais.



Op de foto's hier niet mijn metekindje maar een model dat even kon passen of de maat goed was ;-)

En ook het stofje is meer dan goedgekeurd!

Liefs,
KreATRIEN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten