zondag 17 juni 2018

FIFA World Cup Blogtour

Toen Marjolein met het thema van deze Blogtour op de proppen kwam was mijn eerste gedacht "Oh nee, die ga ik passen..."

Maar dat was buiten zoonlief gerekend!
Hij kreeg een uitnodiging voor een FIFA verjaardagsfeestje en daar hoorde natuurlijk een passende outfit bij.

Ik besloot voor een T-shirt in het thema te gaan.  Zoonlief had er graag eentje met een V-hals.  Ik vond een tof patroon dat ik hiervoor kon gebruiken in een Knippie van enkele jaren geleden. (Knippie 3/2015)
Bij Modecoupon in Sint-Niklaas had ik al een stofje zien liggen dat daarvoor in aanmerking kon komen dus daar nog snel even omgereden.


                       

 Zoonlief is keiblij met zijn shirt en vond het super om model te spelen :-)  



Al even oefenen om te supporteren!


En je kan er zelfs Yoga in doen... zennnn...

Ik had nog wat stof over, maar de dochter des huizes had geen interesse in een duivels kleedje of rokje of...

Maar waarschijnlijk vindt de jarige dit stofje wel fijn.  Net geen stof genoeg meer voor nog een t-shirt dus werd het een vlaggenlijn.



Voilà Rode Duivels, wij zijn er alvast klaar voor! Hopelijk jullie ook! 😉

Liefs,
KreATRIEN

Ben je nieuwsgierig naar wat de andere bloggers van de blogtour ervan gemaakt hebben neem dan vlug bij hen een kijkje via deze link:





14 opmerkingen:

  1. Hoe tof! Ja, mama's laten zich al wel eens ompraten door zoonlief...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed gedaan! de vlaggenlijn is een prima idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan. Die yoga foto id echt de max! 😂👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk ingevuld! Ik ben er zeker van dat de jarige extra blij gaat zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk ingevuld... en die yoga-foto is echt de max :) zo zie je maar hoe je kan multitasken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan en de verjaardagsslinger is de kers op taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. knappe shirt en knappe verjaardag slinger. je zoon lijkt duidelijk in ZENNNN nopjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke shirt en een goed idee om met restjes een vlaggenlijn te maken, dat moet ik hier ook maar eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke voetbalT-shirt en wat een gelukzak die jarige! En restjes overhouden daar doen we niet meer aan mee hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gelukzakje, hij zal fier geweest zijn! Supertof van de vlaggenlijn erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf! Die vlaggenlijn is helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen